המלצות וטיפים שאני נותנת בטיפולים

משתפת אתכם בטיפים שאני נותנת ללקוחות בקליניקה:






1) פילאטיס שיקומי למקרים קשים כמו אחרי ארוע מוחי או בעיה אורטופדיה עקשנית קרן ליבוביץ שממוקמת בכפר סבא:

http://www.klpilates.com/     בעיני היא נועדה לעשות פילאטיס ולשקם אנשים, היא הוכחה חיה כי הקימה עצמה מכיסא גלגלים בעזרת פילאטיס , לימדה עצמה לשלוט בשרירי הסרעפת בכדי ללכת.

2)  למי שיש עקמת מסוג סקוליוזיס בין אם עברו ניתוח או לא, ממליצה על שיטת שרוט Schroth, זוהי שיטה של פיזיותרפיה מגרמניה המתמחה באיזון החוסר איזון בגב שנובע מן העקמת. שיטה זו נמצאת בכל הארץ אך חשוב שתהיה מועברת על ידי פיזיותרפיסט מוסמך. זה חשוב מכיוון ששום התעמלות אחרת לא תאזן את החוסר איזון בגב אלא תשמר אותו. כאשר מחזקים את הצד החלש ומשחררים את הצד התפוס, פוחתים גם כאבי הגב. כיום שיטת שרוט הורחבה לטפל בעוד סוגי עקמת כמו קיפוזיס.

3) למי שיש פלטפוס או קשת בכף הרגל שקרסה ממליצה בחום על ללכת לאורטופד ולבדוק אם צריך מדרסים מותאמים אישית. מדרסים ימנעו כאבי גב תחתון ובעיות ברכיים עתידיות. חשוב לציין שמדרסים שבועיים ראשונים לא נוחים, אך הרגל מסתגלת אז סבלנות. ממליצה גם באותה הזדמנות לעשות חצי מדרס שיתאים לנעלים שונות. ועוד אופציה זה רצועה אלסטית שתומכת בקשת בכף הרגל בשם : copper compression

https://www.coppercompression.com/collections/feet/products/copy-of-copper-compression-anti-fatigue-foot-insoles

זו האופציה הכי קומפקטית ומתאימה לכל נעל.

3) לחרוצים מבינכם שרוצים לשפר את היציבה ולהקל על כאבי גב עליון ממליצה בחום על DVD של נטלי קורדובה. היא כירופרקטית המתמחה בבעיות יציבה והיא יצרה DVD שיש לו מספר אפשרויות תרגול בישיבה, בשכיבה מתחילים ומתקדמים. כל תרגול אורכו 10 דקות בלבד וזאת כי הדגש הוא על עבודה יומיומית, זה מה שיביא לתוצאות. ולכולם יש 10 דקות פנויות ביום...

Natalie Cordova / Posture confidence

https://www.ebay.com/itm/POSTURE-CONFIDENCE-dvd-Natalie-Cordova-D-C-/122875420889

4) להימנע משינה על הבטן.

5) אם כואב בזמן פעילות גופנית, תפסיקו את האימון או תשנו לתרגיל יותר מתון. כאב זו דרך הגוף להזהיר אותנו מפציעות עתידיות, לכן היו קשובים לגוף.

6) למי שיש הקרנה מבלט דיסק או פריצת דיסק אנא שימו 15 דקות קרח דרך מגבת (שלא תהיה כווית קור) על עמוד שידרה תחתון. זה יפסיק את הדלקת/ יקל על ההקרנה לרגל והכאבים.

קאלה קליניק
קאלה היא מעסה שיקומית עם 7 שנות ניסיון. מוסמכת גם עיסוי היריון.
לאתר: http://www.kalatm.co.il
לדף פייסבוק: https://www.facebook.com/kalamassagetherapy/


לקביעת תור: 052-7202126

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

3 תנוחות שינה להימנע מהן

ההשפעות של יציבה לקויה עלינו